dimecres, 14 de març del 2012

Visita al Taller de Músics

El dimecres de la setmana passada vam anar al taller de músics.
El taller de músics està situat entre el carrer Requesens, el carrer Cendra i el carrer Príncep de Viana, al costat del mercat de Sant Antoni, al barri del Raval. Com que l’escola està situada entre tres carrers dibuixa un triangle. Es diu que en aquet triangle les parets canten perquè s’escolta música des de qualsevol lloc.
En aquesta escola s’aprenen diferents instruments com per exemple: piano, guitarra,baix elèctric, contrabaix, bateria, percussió, saxo, clarinet, flauta, trompeta, trombó, tuba, violí i veu.
L’escola té 500 alumnes que assisteixen per aprendre música i passar-s’ho bé.

Moltes gràcies i fins una altra!

Benvolguda Celeste:
 
Ens va agradar molt la visita al taller de música. Ens va semblar molt interessant el que ens vas explicar. T’agraim molt la teva atenció i l’estona que ens vas dedicar. Ens va agradar molt la teva explicació, ja que va ser molt clara i s’entenia tot, i a més ens va semblar interessant tot el que deies. Sobretot, el fet de que poguéssim entrar a veure una classe de música, tocar diversos instruments, etc. 
Així doncs, et volem donar les gràcies per l’estona que vam passar, i disculpa per les molèsties que vam poder causar.

Moltes gràcies!

Franja Raval 0_o :D XD

7 comentaris:

  1. La visita al taller de músics em va agradar molt i em va semblar molt interessant, i bona part, gràcies a la Celeste. Ella ens va poder ensenyar tot allò que es fa al taller, ens va regalar un CD de música i ens va resoldre tots els dubtes que vam tenir.
    Va ser molt interessant poder entrar a l’assaig d’un combo on hi havia un trompetista, un baixista, un bateria i un pianista. També va resultar agradable anar a escoltar al grup de música que tocava al vespre al JAZZSI. Ja finalment, poder tocar la bateria tots els companys i companyes que ho van voler, penso que va ser molt divertit!

    Fins la propera!

    ResponElimina
  2. Em va agradar la visita.


    Perque hi habien moltes coses que no les coneixiem
    Per exemple: tocar el violi, escoltar la musica, tocar la bateria, i tambe he apres les coses que feien i ens vam divertir molt.
    A l’escola tenien 500 alumnes.


    GRACIES

    ResponElimina
  3. Visita al taller de musics

    El dimecres passat vam anar al taller de musics. Allà vam poder veure diferents espais on es fa musica. Hi ha 600 alumnes que van a estudiar musica o diferents instruments. També vam poder entrar a una classe on estaven tocant un grup amb diversos instruments. A més, vam anar a una sala on vam tocar la bateria i el piano. La Celeste, que era la nostra guia, ens va regalar un CD per escoltar diferents cançons.

    Em va agradar la visita al taller, ja que vaig poder tocar la bateria. També, em va agradar poder tocar el piano. Em va semblar molt interessant poder veure una classe de músics en directe, i que toquessin diferents instruments a l’hora. I també, que ens regalessin un Cd per poder escoltar música.

    EMRA

    ResponElimina
  4. LA VISITA A L’ESCOLA DE MÚSICA EM MOLA PERQUÈ HI HA UNA BATERIA. M’AGRADA MOLT TOCAR LA BATERIA I QUAN TOCO MÈS FORT MOLA MÉS I QUAN ALTRES PERSONES ESTAN TOCANT A VEGADES M’AGRADA BALLAR. HI HA COSES QUE NO SABIA I LES HE POGUT APRENDRE. NO HAVIA ENTRAT MAI A L’ESCOLA…..*_* -- *_*

    ResponElimina
  5. Em va agradar la visita, per què hi havia instruments com la guitarra i bateria

    Alumne I

    ResponElimina
  6. Si perquè és un plaer escoltar musica, vam fer diverses coses. Ha sigut una sortida amb una experiència interessant i divertida. Desprès de la visita podem concloure que he après moltes coses sobre la música, un cop finalitzat ens vam donar que es molt cultural i que cada regió del món té la seva musica i vam saber concloure que ens apassiona la música ...

    ResponElimina
  7. No em va agradar perquè m’ha agrada escoltar-la pero no fer-la

    Ens van regalar un CD i una carpeta

    yassin

    ResponElimina